Sätt att undvika plugg

SISTA PERSON SOM...

Sov i din säng: Jag
Fick dig gråta: Jag
Orsak: Jag mindes inte vad som hänt dagen innan
Delade en dricka med: Jessica Persson
Sist du gick till köpcentrumet med: Hanne
Skrek åt dig: Jessica Persson
Skickade ett e-mail till dig: Gary Olofsson
Sa att han/hon skulle döda dig: Jessica Persson


HAR DU NÅGONSIN...

- Sagt "jag älskar dig" och menat det: Nej
- Hamnat i ett slagsmål med ditt husdjur: Så fort vi får syn på varann...
- Varit i New York: Nix
- Drömt något jättekonstigt som hände nästa dag: OM jag har!!
- Fått riktiga skuldkänslor över något du gjort: Oh ja...
- Önskat att du vore det motsatta könet: Haha ja!
- Haft en fantasi-kompis: Har fortfarande! 
- Vad var det sista du åt: McFlurry ballerina kladdkaka
- Är du uttråkad: JA
- Hur många kompisar är online: Vet inte
- Sista film du såg: Karate Kid!
- Sista rösten du hörde: Pappas
- Senaste gången du lämnade Sverige: I 9:an...
- Är du kär i någon just nu: Nooooo
- Vilken bok läser du just nu: Utmaningen
- Vad är det på din musmatta: Osynlig sådan!
- Favorit-tidning: Fortfarande Homeenter!
- Värsta känslan i världen: När ingen vill vara nära en
- Vad var det första du tänkte när du vaknade den här morgonen: Skit... måste gå till hållplatsen.

- Namnet på din framtida dotter: fisa

- Namnet på din framtida son: fjanto
- Choklad eller vanilj: Chocolate!
- Om du fick välja vilket jobb som helst, vad skulle det vara: Skådespelerska!

- Är du högerhänt: EXTREMT HÖGER!!!
- Vad finns det under din säng: Dammdammdammdammdammdamm
- Favorit-sport att titta på: Ishockey <3
- Din hårfärg: Rödbrunljus!
- Ögonfärg: Blå
- Längd: 172
- Glasögon: Linser!
- Syskon: 2 bröder 2 systrar
- Piercings: Öronen och tungan
- Bästa kompis: Elin!
- Pojkvän/Flickvän: NOOOOOO
- Favoritsysselsättning: FILMER <3<3
- Vilken typ av bil kör du: Chevrolet Corvette zr1 2011, en röd sådan! Dösnygg!
- Är du i tid eller alltid försenad: I tid :D
- Tycker du om att vistas bland människor: Nae
- Har du varit kär i någon du aldrig kommer få en chans på: Haha nej
- Har du någonsin gråtit över vad en med motsatt kön gjort: Ja
- Är du ensam just nu: JAPP :D
- Är du rädd att du aldrig kommer gifta dig: Nej
- Vill du gifta dig: Nej
- Vill du ha barn: Nej tack


FAVORIT...


- Rum i huset: Toaletten
- Typ av musik: Hårdrock
- Sång: You Or Them - Volbeat
- Minne: Alldeles för många
- Dag i veckan: Fredag
- Färg: Svart
- Blomma: Plastblommor


DOM SENASTE 48 TIMMAR HAR DU.


- Gråtit: Neeeeeej
- Köpt någonting: Jaaaaaa
- Blivit sjuk: Nupp
- Sjungit: Oh jaa
- Sagt jag älskar dig: Nupp
- Tänkt säga till någon att du älskat honom/henne men inte vågat säga det: Glöm!
- Träffat någon ny: Naaa
- Pratat med någon: Skoja inte!
- Haft ett seriöst samtal: Har aldrig seriösa samtal
- Saknat någon: JA!
- Kramat någon: Nej
- Kysst någon: Njet
- Drömt om någon du inte kan vara med: Pff...
- Sovit mycket: Inte alls...
- Velat att det här testet ska vara slut: Innan jag började


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Elin

Aww, fotoutflyktsbuddy nr 1!

2011-06-02 @ 22:29:57
URL: http://rydskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0