4 years of pure acting

Fick höra att 2:an är rena sommarlovet jämfört med 3:an <-- onödig info om ni frågar mig!
Men jag ville typ riva ut min hjärna och slänga den i strömmen. <-- onödig info!
Fast kanske vore bättre att skicka den på semester?
Äh va fan!
Jag har 1 ½ vecka kvar i skolan och sen lite uppgifter att göra under tiden jag har praktik. Sen blir det en veckas plugg igen + besök på Parken Zoo (som förövrigt har flyttats fram till den 14:e juni) och skolavslutning.
Kommer åka hem en dag efter min skolavslutning för att se när 3:orna springer ut. Så härligt! Skulle göra allt för att få gå i trean då! Jag menar... ta studenten med dem skulle vara asroligt! Fast det kommer nog min student bli också! Förhoppningsvis. Hehe

Har funderat ett litet tag nu på vad jag verkligen vill göra i framtiden.
Varför ska det vara en så svår fråga?
Marinbiolog är vad jag har sagt att jag vill bli och nu verkar det som att alla förväntar sig att jag ska bli det.
Herpetolog är något jag också vill bli men inte nämnt så mycket.
Så jag lekte med tanken och fick fram att jag ska bli en marin herpetolog! Wohoo!! haha
Vilket skämt egentligen! Naej, jag skulle bli expert på det området. Fränt!

Träffade Bella, Ewe och Malin A en snabbis nere på stan idag. De verkar ju ha det bra i alla fall. Kan ju lugnt säga att skolan inte är något att längta till.

Nu ska jag bege mig in i Flugornas Herre och sen få en god natts sömn... eller inte!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0