Hej!

Vad ska man skriva om idag då?
Vad ska man hitta på idag?
Städa egentligen men vet inte om jag orkar. Ska snart pallra mig iväg till skolan igen med ett fejkat leende och låtsas att jag mår bra.
Förhoppningsvis så får man tillbaka provet i projekt och företagande vilket kan vara lite skoj. Och sen fortsätter dagen med en meningslös lektion.
Imorgon ska man hem igen. Känns som man åker hem alldeles för ofta nu. Inte bra! Eller både och kanske. Både bra och dåligt. Kan inte arbeta när jag är hemma vilket är en stor nackdel. Men har nu märkt att jag inte ens kan jobba i norrköping så det spelar ingen roll. Jobbar på som sjutton i sista sekund vilket brukar lösa sig. Duktigt!

Jag känner mig usel just nu!

Ska ringa praktiken nästa vecka! Kul... jag som har en lätt variant av telefonfobi. USCH!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0