Måndag

Nu är det bara 1 måndag kvar sen blir det praktik. Jag känner mig lite nervös och rädd men det kommer nog gå bra.
Blev haffad av Josefine i trean idag också. Vi snackade om Danmark och jag är peppad till tusen över att få åka dit!! Hon skulle hjälpa mig med boendet och förhoppningsvis kommer allt gå bra. Dessutom kommer hon vara där när jag har min praktik så jag kommer i alla fall känna igen ett ansikte. Haha.
De gillar tydligen svenskar vilket är en fördel. Hehe.
Jag längtar sjukt mycket till trean nu!!!! Tills jag sitter på tåget mot Danmark! Orkar inte vänta! Vill inte vänta!!!
Men är ju som sagt lite skraj också. Fast det ordnar sig! Kommer förmodligen inte vilja åka tillbaka till Sverige sen! Ni kommer bli av med mig kära vänner!
Haha
Nu ska här pluggas intensivvård intensivt!!!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0