23/4 - 09

ALOOOOOHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Varmt som sjutton ute och jag har faktiskt varit ute!!! <3<3<3
Och dagen blev bara bättre när jag kom till datan :D

Jag har en massa i min hjärna just nu... blandat...

Nationella på matten gick rent utsagt skit!
Jag glömde ju en massa... och jag som trodde jag var bra på matte... -.-'
Aja... jag har iaf gjort omval nu...
Natur- och upplevelseturism mot estet/musik.
INTE första handsvalet! Nepp... jag ska till Norrköping... inga sura miner på den fronten!
Eller?
Nepp... ingen kommer sakna mig! Jag kan bara dra!

Jag börjar redan sakna klassen... -.-'
Och alla hatar mig där... men ändå... Jag kommer sakna 9B på Långbergsskolan i Nyköping :'(
När jag väl flyttat(om jag kommer in)...

Aja... nu ska jag inte vara negativ!
Vädret är underbart!
Jag vill ha min skiva!

Nehepp...
Nu ska jag träna engelska framför spegeln! :D

HOLA BACARDI!!!!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Johanna

JAG kommer sakna dig stolt och en sak till - tyst! du vet att ingen i klassen hatar dig, så det så lipar mohaha



härrå Jonte-Ponte

2009-04-23 @ 18:54:01
Postat av: Lilian and her holy butt x)

men lek inte emo nu Jenny.. klart att det finns folk som kommer att saknar dig! Och neaj.. du är allt annat än hatad i klassen! din kompis däremot... hon är hatad!

2009-04-23 @ 19:19:13
URL: http://trueliiil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0