25/4 - 09

Jösses... jag är uppe tidigt!
Mamma väsnades i köket klockan halv 6 -.-'
Men jag somnade om :D
Älskar att sova! Finns inga som helst bekymmer då!
Jag drömde till och med... men det är hemligt :P xD

I LOVE YOU BACARDI!!!!!!!!!!!!
Låtarna är på min mobil nu... så jag somnade till Face Down xD
Jag grät till sömns -.-' men inte på grund av låten *stolt*
Låten gjorde mig lugnare

Och denna dag börjas med att jag sitter här nu... sen vid 9 ska jag till Öppen Hand för att träffa Karro...
sen ska vi stå och sälja bröd -.-'
En lördagsmorgon? Inte direkt ett perfekt val xD
På tal om dåliga val...
söndagen den 3/5 ska Mamma Mia gruppen träna från klockan 10.00 till 20.00! Vad fan tänker folk med egentligen?
Deras fötter eller?
Om folk inte fattat det ännu så... jag älskar att sova! Därav älskar jag helger när man får sova ut ordentligt!

Oh... gårdagen var rolig xD
Fiffi och jag knarkade druvsocker... jag tror ingen av oss mådde så bra på so-lektionen.... däremot mådde jag perfekt på spanskan!!! :D
Vad mer hände igår egentligen? Jo... det var ju superväder :D
Det gillar man grymt mycket!! Speciellt när man har raster så man kan gå ut... även om det bara varade i typ 10 min xD Men ändå!
Jag och Lilian drog ju även ut efter skolan... först till McDonalds för att tigga McFlurry skedar... jag köpte även mjukglass!
sen drog vi till Coop Extra och köpte Ben & Jerrys... gick till piren... käkade upp den... snackade... gick till Aktersnurran där jag köpte min tredje glass för dagen *stolt*
Glass :D <3

Jag kan ju säga att jag vet hur killar med shopping-galna tjejer känner sig när de tvingas följa med på stan xD
Bara för att jag inte gillar att shoppa så som andra gör!

Aja...

Ja... typ skitkort och skitlång!
(fan jag tror det var det roligaste jag någonsin hört!!! Du sare till och med utan nån som helst förvarning!!)

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Lilian and her holy butt x)

Ben&Jerry's <3

Piiiiren <3

KANON FINT VÄDER <3

..skitkort och skitlång! xD

2009-04-25 @ 20:12:09
URL: http://trueliiil.blogg.se/
Postat av: Fiffi

10.00 - 20.00?????!!!!! Seriöst???!!!!



Allvarligt???!!!11 Herregud..... Äre sant?? Så länge??? 10 timmar???!!! Allvarligt??

2009-04-25 @ 23:25:34
URL: http://rydskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0