Ändrad vilja...

Jag vill inte alls till skolan!
Jag vill sova i min sköna säng! Dessutom hade jag en ganska rolig dröm xD
Och det känns just pest och pin med att gå till skolan en sån dag då man sovit så gott.
-.-'

Men jag är iaf uppe...
Har inte skrivit den där jävla skitkrönikan! inte insändaren eller bildanalysen heller! tror jag måste ta ett litet snack med Kjell... för han har ju planerat att göra en sån uppgift VARJE vecka :O
Se... jag kommer dö!
Hatar svenska!
Jag gillar mer... idrott, slöjd, lunch och... ehh... matte (a)
Men inte svenska! Jag kan det redan flytande!
Hatar grammatik! Hatar stavning xD
It's my life!


Aja... inget jag kan göra åt... jag har typ 2 månade kvar i grundskolan och 3 år på gymnaiset -.-'

Aldrig blir man färdig!

Hur i helvete klarade ni det så himla bra!?

Rasmus?

Joachim?

Matilda?

-.-'


Skit ner er!


Nehe... nu ska jag fjanta mig! *stolt*


Have a wonderful day!


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0