BILDER xD

Jepp... det här gör jag när jag har riktigt tråkigt xD
Fotar xD
Och jag hatar bilder på mig själv... ändå blir det vissa bilder -.-'
Jag rent utsagt hatar dem! Men... jag kan inte göra så mycket åt dem...
this is how I look like... -.-'


 

:D
Världens bästa band någonsin!!!


Leker med mobilen xD

<3<3
GULLE LISA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3<3<3


Så ser mitt hår ut när det inte är plattat -.-'


När man har tråkigt kan även detta bli roligt xD


Haha xD


Livet leker...

Jag igen...
???

............

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Anonym

vad har du gjort med dina handleder?

2009-04-20 @ 21:29:27

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0