Bloggens namn passar snart inte längre...

för idag ska jag sluta på dansen. Jag vet...
Men... det är roligt och så men jag har andra anledningar vilket gör att jag ite vill fortsätta xD
Så... dancingdrummer är inte längre passande xD
Fast... iofs så gillar jag fortfarande att dansa så... det får nog vara kvar.
Om inte så får jag väl ta och flytta xD
Just wanted to let you know xD

Oh... på tal om engelska så gick det bra på uppsatsen :D
MVG :D
Jag är tydligen bra på att skriva uppsatser xD


Sail away, it's time to leave.
Rainy days, are yours to keep.

//Jonte!


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Fiffi

Varför ska du sluta på dansen?



GRATTIS! Kul med MVG! :D



/ Fiffi

2009-04-16 @ 14:38:21
URL: http://rydskog.blogg.se/
Postat av: Johanna

:(

Men grattis grattis, mvg :D

2009-04-16 @ 17:30:48

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0