dags att säga godnatt!

Jepp... klockan är mycket och jag ska samla pengar imorgon.
Som tur är så har ingen gått till sängs än... så jag slipper jag med. Men det börjar bli dags att säga godnatt till alla nu.
Öppen Hand imorgon... hur kul kommer det bli egentligen?
När det bara är en rolig som man står med... alla andra är nere på torget. STORT SUCK!
Fiffi
Johanna
Rrezart
Cynthia
Sofia
och
Kris...

Jaja... det blir väl du och jag, Lilian!
nej men... Paulina skulle stå vid Öppen Hand också! Om jag inte minns helt fel! Yay! Partiiiii!!!!
Sen framåt kvällen... blir det ännu mer partiiii (jag vet att Johanna vet vem som skriver så xD)
Pappa fyllde ju trots allt 54 i torsdags... väl värt att firas. Eftersom det var exakt 4 år sen jag spydde på hans fest xD
Men ja... fest kan man väl inte kalla detta.
Släkten + tacos = fest?
Nja...
Ingen rolig brorsa är här...
några små kusiner har man ju iaf! (ta åt dig Malin!!)
Syrran kommer... den äldre av dem... den yngre är redan här. Och hon ska klippa sig imorgon! yay äntligen... för hon ser risig ut just nu!
Haha
Ni som vet håller väl med?

Nu ska man väl se till å... nej det tänker jag inte göra... jag ska in på bdb!
Mahaha!
sen ska jag lyssa på lite musik!
Sen ska jag kolla msn-listan!
Sen ska jag fixa 10000 steg på min stegräknare!
men först ska jag kolla på mejlet jag precis fick!

jaja... jag säger iaf god natt till alla som läser xD
Om någon nu gör det... om inte så säger jag såhär:
GOD NATT JONTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SOV RIKTIGT GOTT NU!!!!!!!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Johanna

Haha, vem kan det va? ^^ ;)

2009-04-04 @ 21:38:16
Postat av: Lilian and her holy butt x)

jävla beroende pessemissar xD HAHAHA! Jag vet också vem som skriver så!!!! x'D

Jao, det vart ett Partiiii det xD

2009-04-05 @ 20:55:46
URL: http://trueliiil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0