Fredagsmorgon!!

Fasen! Det är fredag!
Härligt!!
Men skoldagen är lång!
Bläh... dessutom har jag spanska -.-'
Och lusch med småttingarna! Fan ännu värre!
Vi får ju inte ens sitta någonstans... och när vi väl satt oss så måste vi dra inom loppet av 10 minuter.
Ingen match för mig men... jag gillar att bara sitta också -.-'
Aja... god mat blir det iaf :D
ÅH yes!! Vi har idrott en vacker dag som denna! Hoppas bara vädret är lika fint som nu!
Sen så ska jag och Lilian ut! Ner på stan och kolla hattar till henne -.-'
men sen blir det förhoppningsvis piren... möjligvis Ben & Jerry's också.
Men det återstår att se xD

Música <3<3

The Red Jumpsuit Apparatus... tackar Bacardi!!!

Fanns lite låtar på datan så jag slipper vänta på skivan xD

Fast jag längtar tills/hoppas den kommer!!!

nehe... nu ska jag inte skriva mer!

Do you feel like a man, when you push her around?
Do you feel better now, as she falls to the ground?


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Johanna

The Red Jumpsuite Apparatus :D <3

2009-04-24 @ 20:00:05

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0