Frisbee!

Med kladdkaka!
xD
way to go karro!

Jepp... kom precis hem efter att ha stått vid Öppen Hand med Karro. Vi fick faktiskt rätt mycket sålt :D
Så... det blev lyckat :P
Haha... och vi hade väl ganska kul också... Hon "flörtade" lite med gamlingarna medan jag stod där och... ja... vad gjorde jag?
Ehh... inget...
Juste... jag fixade kunder! *stolt*
men... tillsammans så fixade vi så att nästan allt såldes!
fan vad vi är bra!!!

Varmt som satan är det ute också! <3 Synd bara att jag inte kan ha solglasögon... har ju vanliga... så jag ser inget p.g.a. solen... fast... det skiter jag i! Varmt är det ju iaf!!

Tacos ska vi äta sen! Ska följa med mamma till affären och handla när hon har kommit hem.

Kjell kom och köpte av oss också :D
Bravo! Annars hade du fått tre klasser mot dig på måndag!!!!!

Annars då... just nu sitter jag och lyssnar på Roses For The Dead - Funeral For A Friend <3

Göres då?

Ses!!

//Maggan today!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0