Galet vaknande!

Herregud!
jag trodde jag skulle pissa på mig när jag vaknade i morse!
För jag asgarva när jag vakna... och när jag kollade på klockan blev det inte mycket bättre...
hon var nämlige 3.15...
Ja... jag fick några år längre att leva.
Men somnade snart om igen... nästa gång vaknar jag med tårar i ögonen av allt skratt...
vad var klockan då?
Jo... prick 6!
Och dum som man är tänker man... jaha... skola om en timme!
Men så var det inte... jag skulle vakna om en timme!
Allt blev så jävla fel... och så jävla roligt!
Så... jag är på super-duper-humör!!!!
:D
Drömmarna har sin del i det hela... xD
Jag kommer faktiskt ihåg dem :)
Vilket jag i vanliga fall inte brukar xD
Första gången har med killar som pratar franska och skolan att göra... andra gången har det med Svarta Havet och hundar att göra xD
Haha....
fy satan så roligt!
Men egentligen är det nog riktigt tråkigt.
Får väl se vad de andra tänker om mig sen när jag berättar allt!
Ska snart dra men först måste jag på toa!

Ha en härlig dag!
 
Pz

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0