Gismo!

Jepp... ett blogginlägg om min hund xD
Kul... eller hur!
Skit samma... jag orkar inte plugga och har därför inget bättre för mig :D

Fullständigt namn: Monmo Line's Apricot Adam
Kallas: Gismo
Föddes: 1 Juni 2006
Antal syskon(xD): 11 stycken!
Ras: Kungspudel
Färg: Aprikos
Temperament: Lugn och glad men alla har sina små hyss ibland

Kön: Hane

Gillar: BOLLAR!

Framtidsplan: Fotbollsproffs på 4 ben!

Favoritmat: Pannkaka!

Hatmat: Potatis och vanlig hederlig hundmat.

Favoritplats: Jontes hörn i soffan är en höjdare samt att ligga utanför hennes dörr eller precis vid ingången!
Favoritsysselsättning: Vara i vägen för alla och att sno saker när ingen ser, springa och visa vad jag just tagit och sen dyka under mammas säng!
Ögonfärg: Brun
Vad gör jag när ingen annan är hemma: Sitter på köksbordet och tittar ut eller sover.
Vad gör jag när någon är hemma: Sover eller bråkar
Är du klar nu: Ja!

Gud så tråkigt att veta xD

Men här är bilder från värmlandsresan... på Gismo... eftersom det inte fanns något annat bra offer att fota!¨
Inte bara på Gismo... även på skogen vi var i xD
haha... jag har inget liv alls -.-'

Gismo vid sjön Björken
Gismo kom på att han kan gå på vatten!

xD
Så ja... han tillbringade mycket tid ute på isen...

:P
Suck...

:S
Sprang hit och dit...

ehh...
Så jag fick tråkigt och gick därifrån...
fotade lite som jag själv ville...


foto
Som sagt... xD
Jag är inge vidare på att fota



Efter en stund hörde jag ett dundrande bakom mig...
fick följe av denna typ



2 dagar senare gick vi tillbaka till samma ställe...
men...



Som ni kanske ser så har isen smält...


Ajdå...


Hur ska han nu få tag på fåglarna som simmar en bit längre ut?


Fint var det i alla fall :D


Gismo står och funderar xD


Resultatet?


Ser så ut xD


Jepp... hunden hoppade rakt ut i det iskalla vattnet och gick runt lite...
matte var schysst nog att slänga ut en våt pinne som sjönk...
så han blev tvungen att ta sig upp på första bästa sak... vilket blev
ett litet isflak xD
Och ja... han stod där och gnällde... tittade på mig...
och ville att jag skulle hoppa i jag med...
Men det kunde han ju glömma!

Vilket han också gjorde... för han kom tillbaka xD


???


Modell?


Snygg sol xD


Jag fotade trädet för jag tyckte synd om det xD
Det enda trädet som är brunt xD Haha



Mycket finare i verkligheten xD


Såhär såg han ute nästan varje dag... trött xD


Men såhär såg han ut när vi åkte tillbaka hem till Nyköping xD

Allt är fotat med min mobil... så det är grymt dålig kvalité...

//Jonte

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Fiffi

Gullig hund och fina bilder!

Sista bilden på Gismo äger! :D Haha

2009-04-13 @ 18:32:38
URL: http://rydskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0