Good night!

En natt kvar och sen är det skola igen...
både på gott och ont.
Gillar att vara i skolan men inte att plugga...
så... bra blandning!
Men iaf... imorgon blir det jag och Johanna som ska hålla koll på klassen under gympan -.-'
Ska bli spännande... kommer säkert gå skit...

Men är det något som är roligt imorgon då?
Matte? Ja... jag sitter på en ganska bra plats = får inget gjort. Har Johanna bredvid mig. Fiffi på andra sidan. Karro och Linda bakom mig... Robert snett bakom.... och Kris rakt framför... just Jasmin snett framför också :D
Himla bra plats! Haha... men ärligt talat... matte är helt okej :)
Kemi? Nej! tråk!
Engelska? Trååååk!
Lunch? Jag vet inte ens vad det blir (sur)
SO? Tråk!!
Gympa? Ja... resultatet får jag se imorgon!

Men just det... Johanna och jag har ett litet uppdrag att genomföra också :D
Wohoo... Jag håller tummarna!
Haha xD
Speciellt under gympan!

:D Trummor imorgon också! och jag har varit i Värmland! perfekt ursäkt!
Peo kommer stoppa ner trumpinnen i halsen på mig! -.-'
Jag får väl hoppas och tänka på annat... det kanske funkar!

men nehe... Mamma sover... och hon har en jävligt bra hörsel så när som helst kan hon skrika att jag ska stänga av datorhelvetet! xD

Jag tror ändå att jag ska gå och lägga mig...
tänka på något roligt...
eller snyggt <3
Tom?
Taylor?
Vilket som!
Haha

Natti!

Fasen också!
den preliminära intagningen får vi besked om denna vecka... hoppas mina betyg räcker för en plats i Norrköping!
Annars vet jag nog inte vad jag ska gå...

Sov gott!


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0