Grattis Lilian!

Vad blir du?
Jo... 16 år!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fan! Välkommen till klubben!
Du måste känna dig väldigt stolt!
Den här dagen har iaf varit grymt härlig!!!!!!!
Jösses asså!
Din stora dag var bra!!! :P
Hoppas du tyckte det med... ;P

Fint väder, inställd idrott, inlåst på toan i ungefär 30 min, bråkat med Lilian(tog hennes kalender och fick betala för det genom att hon hade sönder min tröja!!!), lugn mattelektion med lappar xD!

Ja...
idrotten var inställd... vilket jag tyckte var riktigt tråkigt... jag gillar ju gympa... :(
Toabesöket varade längre än vad jag ville...
Först så väntade jag på att toan skulle bli ledig. Men då kom ett gäng killar varav en av dem ställde sig för dörren, frågade mig vem det var där inne, flinade på stort när jag berättade det... och sen blev det springa av när killen där inne fick upp dörren! Kul var det att se på iaf... xD
Sen var det min tur och när man sitter där och gör sina behov så hör man helt plötsligt hur någon tar tag i handtaget och höll på med låset. Jag var skiträdd att de skulle öppna dörren! De gjorde inte det... utan istället så höll de för dörren och satte på musik -.-'
Jag låste upp men kom inte ut... efter ett tag gav de upp för jag gjorde inget motstånd. xD
Jag gick ut men gick in på toan igen...
och vad händer... jo... dörren blockeras igen! Men denna gång hann de inte hålla för lika starkt så jag lyckades få upp dörren xD. De fick typ panik xD
Kul var även detta xD

Bråket med Lilian var roande men jävlar vad andfådd jag blev efter det... -.-'(fet och har grymt dålig kondition!)
Fast jag kan glädja mig åt att jag faktiskt vann fighten(även fast min tröja gick sönder)
Konstigt nog fick jag hjälp(har jag fått höra nu i efterhand)
Killarna som blockerade dörren för mig försökte fälla Lilian genom att sätta ut benen xD
Funkade dock inte men... tillräckligt för att hon skulle släppa taget om mig så jag kunde låsa in mig på toan xD

På mattelektionen skickades det lapper mellan mig, Johanna, Kris och Robert -.-'
Och annat gjordes också... ingen matte xD
Mina grejer hamna lite överallt... iaf mitt sudd och min kork på stiftpennan -.-'
:P

Sen så var picknicken jättehärlig! Vallarna!
Fint väder, fruktsallad och goa vänner <3
Så denna dag är helt lyckad!
jag tror ni kan läsa mer på Lilians blogg om picknick-grejen xD

- Varför får vi skäll men inte du?!
- Jag är tjej! :D *stolt*

//How are you Joe? xD

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Födelsedags barnet!

Jaaaaaa!!! Slagsmål!!! xD Kris ville säker bara ge igen för lunchen xD och Rrezart följde ju hans exempel! rätt åt dig och din tröja, för att ni snodde min privata kalender! x)



Vallarna <333

Härligt!

Mysigt!

Löw!!

TAAACK!!!



Ja, min stora dag var mycket härlig :) iallafall när jag var med er :D<333

Få göra om det snaaart!!! :)



PUSSEN!!!

2009-04-17 @ 22:54:24
URL: http://trueliiil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0