Hot Saturday!

Jepp... varit så himlans varmt idag! Och jag har Polen-feber xD
Haha
Men vädret har varit underbart! Att cykla har varit fantastiskt! Att gå på Piren har varit fantastiskt!
Det var dock lite tråkigt att stå vid Öppen Hand... men när vi var klara där drog vi ner till torget... där var det lite mer liv i rörelse xD
Min cykel är paj!
Glass har jag fått!
Tacos och godis spyr jag snart upp igen!
Solbränd är man också!
Tomatröd som alltid... jävla skitpigment!
Annars har dagen varit bra!
Har ju firat pappa... och det blev roligt eftersom Lilian var här också xD
Och... ja... hehe... vi har snackat om mycket xD
det hinner man när man är med varandra från klocka 9.00 till 21.00 xD

Så... men vi tjänade inte så mycket vid Öppen Hand...det gick bättre för de som stod på torget -.-'
Haha

Jaja... nu är det iaf över.
Har Mamma Mia - träning imorgon... får väl se hur roligt det blir... kanske inte rligt alls... kanske jätteroligt.
Vad vet jag... inget än. Mer än att jag just nu inte har någon större lust att åka till skolan på en söndag -.-'

Ännu en gång: Grattis Heath Andrew Ledger! Saknar dig... </3

Asså... Polen-feber!!! -.-'

Nehe... sängen låter som en riktigt skön idé xD

natti natti sweethearts!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Lilian and her holy butt x)

12 timmar!!! Wow.. haha! Grattis till din Pappa xD Jao, kladdkakemuffins + glass + tacos + godis + chips + LÄÄÄSK!!!!! leder till dålig mage xD men shit va kul vi hade :) Din släkt är roligt :) (y)

PIREN!!!!!! mysigaste stället i hela Nyköping! <3333

2009-04-05 @ 16:16:01
URL: http://trueliiil.blogg.se/
Postat av: Kan Dee

Just nu finns Kan Dees Alienmotiv med det lilla rosa hjärtat att beställa, endast 50st. Det förra tog slut på bara två dagar:) Så var snabb om du vill ha ett:) Priset är 215kr frakt 25kr Linnet levereras i slutet på månaden. Om du vill beställa maila namn adress telefon och blogg samt storlek:)

Inom kort kommer det att gå att välja motiv på Tavla i Canvas, lägger ut bild när de kommer hem:) Kram



2009-04-07 @ 16:47:21
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0