Hur mås det?

Här mås det superbra faktiskt!
Jag har sovit så himla gott! Mon säng är jätteskön... jag ville helst inte gå upp...
men eftersom man bara är 16 år och inte har något liv så var man tvungen xD
Skolan kallar...  men jag ska nog fansen skita i mattelektionen!!
Hjälp... :/
Jocke! om du läser detta så... SNÄLLA! GE MIG DIN HJÄRNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(då kanske jag har en möjlighet att klara av provet... någorlunda iaf)
Om jag har tur så är det inte nationella för min del idag.
Det hoppas jag starkt på!

Vad drömde jag i natt?
Fan... det kommer jag inte ihåg... men jag var jävligt glad när jag vaknade så det måste ju ha varit något bra... :D

Hur mås det då?

Ohh... Polen-möte ikväll :P
Det ska man ju på! Jippie... kanske xD

Ha en bra dag!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0