I'm BACK!!!

Haha nu e ja la tebax fra värmelandet!
Och det där är inte värmländska *stolt*
Hehe
Men det vart faktiskt inte en så dålig påsk ändå. De drack varje dag men det var helt okej...
Och nej! Jag tänker inte gifta mig med någon kusin! Även fast han är längre nu xD
Jag har inte träffat på ett bra tag... sist var jag nog... 13 tror jag xD Och han 12... hehe
Skulle träffa honom idag men vi stack tidigare än jag förväntat mig xD
Så hur kunde du ens tänka på det!!!
Morbröder(alkisen xD)... *suck*

Men nu är jag tillbaka och på sprall humör så det bara skriker om det!
Har redan hunnit med att tänka som jag gör xD
Och Karin juckade med röven mot en stol för inte så länge sen...
Så... syskonen Olsson är hemma!!!!

Tack för godiset Rasmus!
Imorgon får jag inte äta godis, pizza, hamburgare och dylikt på 9 veckor!
Good luck to me! And you too, Lilian!

Och vad ska man göra imorgon?
Jo! SOOOOVAAAAA!!! Steg nummer ett xD
Sen måste jag bli klar med den där krönikan som får mig att gråta... I hate it!
Fiffi! Jag trodde jag kunde lita på dig!

Och Johanna... hehe... jag kommer inte på tisdag!

NATTI NATTI ALLA GLADA!!!

Glad påsk också xD

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Fiffi

(Hmm... jag tror det hände något skumt, har du en kommentar som är tom så kan du strunta i den bara, det hände nåt weird)



YOU'RE BACK! I've missed you buddy!

Göös, jag känner mig som en flodhäst efter allt godisätande! Har levt på godis och fika hela helgen!

Hoppas du har haft det bra and see you on tuesday!



/ FIFFI!!!!!!!!!!



BTW, gissa vem som har köpt The Sims 2 Djurliv?



/ Fiffi 7 år

2009-04-12 @ 23:43:10
URL: http://rydskog.blogg.se/
Postat av: Lilian and her holy butt x)

Jao, good luck to us! :)

2009-04-13 @ 11:15:26
URL: http://trueliiil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0