Joe!!

Joe, joe, joe!!! <3<3<3
Haha just det!
JOE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hihi

Okej... vi lämnar det där...
för övrigt har jag spenderat hela dagen med Johanna... typ. xD
På bibblan var det inget i närheten av plugga... istället tog vi fram en massa andra böcker.
Tyska, spanska, franska, ryska och finska xD
Men först skulle vi ha tag på en polsk bok xD
Då var vi tvungna att agera som om vi vore från Polen xD För vi hittade inga polska böcker så det blev till att fråga i expeditionen xD
Sen så förskte vi läsa ur alla dessa böcker... vilket gick rent utsagt åt helvete!
men ganska kul var det :)

Annars har dagen varit både upp och ner. Haft en av mina sämre dagar... :/
Vilket känns ganska dåligt när jag väl varit på så bra humör de senaste dagarna...
Aja... blir förhoppningsvis bättre med tiden.

Far jag kan inte få upp min kokosnöt!

Have a great day!!!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Johanna

rofl, haha, jag borde skälla lite på dig för det där första! x)

och en sak - vatten är rent livsfarligt!

2009-04-20 @ 21:56:58

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0