Jumpsuit... vadå?

The Red Jumpsuit Apparatus <3<3

Hur svårt ska det vara att fatta det där egentligen...
Tydligen jävligt... xD
Var till Skivlagret tidigare idag för å se om de hade den... vilket de inte hade.
Så jag frågade... och var typ tvungen att upprepa minst 3 gånger och sen stava xD
Men till slut fick jag som jag ville... och de ska nu beställa hem den till moi et Johanna
Men ja... jag vet inte heller riktigt hur det uttalas xD Fast vi lyckades! haha

yay to us!


Trummorna gick sisådär xD

xD Hehe... jag var inkompetent!


Jag är alltid inkompetent!

Nu har jag annat att tänka på!


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Johanna

haha, han fattade lite trögt han i kassan ;)

2009-04-22 @ 18:40:39

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0