krussiduller, huller om buller!

jag har inget att göra... klockan är läggdags enligt mamma.
Men jag har annat att göra... jag ska räta ut mitt ruffs! Så det blir rakt och fint(säger vi...)
Så det blir till att spreja håret med Studio HotStraight och sen värma plattången... på med musik...
och sen sitta här i nästan två timmar -.-'

Imorgon ska man "jobba"
Ska till min gammelfaster och städa hennes skåp. Får mat där... -.-'
Jag som ville ha pannkaka... men nu blir det istället korv och mos... bläh för mos!!
Men sen är det snart måndag igen och... BUHÄHÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag är alldeles själv i en hönsgård full med kacklande sockerbitar xD(jag ska nog inte säga så mycket... för jag är ganska bra på att prata själv också xD)
Vilket gör mig till den enda idioten, korkskallen, fulingen eller vad ni nu vill använda för kränkande ord!!!!
Det är nämligen så att mina kompanjoner ska till Hotell- och Restaurangskolan på besök... de är borta hela dagen -.-'
Fy fan för skolor(så synd att jag gillar umgänget där xD)

Aja... vi får väl se hur det kommer att gå...

vilka lektioner kommer jag att ha utan er?

Läsning
Spanska
(får säkert något gjort för en gångs skull)
Elevens val (kommer kanske kunna plugga iaf xD)
Fysik
Geografi (
Fiffi kommer få grymt mycket spö för detta svek!!)
SO

Och så får man sitta alldeles ensam i matsalen... snyft...
KUNDE NI FÖR I HELVETE INTE TA EN ROLIG DAG IAF!!!!!!!!!!
Som... en tisdag!
När vi har matte... och idrott???????????????????????????????????
Matten kan jag antingen bli anklagad för att kasta sudd eller så kan jag vända mig om och prata med Karro och Linda!
Och idrotten är jag ju typ själv på ändå xD Där behöver jag ingen mental hjälp!

Satan må vara med er hela dagen!!!

Godnatt!

//Surpuppa


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Fiffi

Svar: Jahaja, det är roligt att andra har kul på min bekostnad, särskilt när det gäller nånting där jag har extremt dåligt självförtroende. Jag VAR skräckslagen, och så nervös så jag knappt kunde tänka. Men serru, Fiffi har superpowers så hon lyckades plocka fram sina superkrafter och krossade de andra i gruppen! ... Kanske inte, men jag klarade av det, och det ska du veta, att nu är jag otroligt stolt över mig själv.

2009-04-25 @ 23:28:12
URL: http://rydskog.blogg.se/
Postat av: Johanna

haha, satan är så välkommen så :)

2009-04-26 @ 17:55:40

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0