Mätt i magen

Mat?
Vad är det?
Jo... det är viktigt och nyttigt!
Men jag gillar det inte alltid. Kan vara gott ibland men... när man gått i skolan lika länge som jag har så blir man ganska trött på den svinäckliga potatisen som serveras.
Så jag har potatisstrejk!
Gillar det verkligen inte längre... -.-'
Men idag blev det tack och lov kyckling och ris <3
Lite bättre än potatis iaf xD
Men inte det bästa som går att äta.
Apropå mat... nu får jag inte äta pizza, köpt snabbmat, godis, chips, fikabröd och annat dylikt i 9 veckor framöver!
Ingen läsk heller... så... den spralliga, höga, alltför lättsnackiga Jonte kommer vara borta i 9 veckor. Se det som en semester ungefär!
Den typen av ens personlighet måste väl få vila ändå.
Och det finns andra grejer man kan bli lite väl lättpratad av... t ex killar (A)
xD
Men det mest snabbverkande är must! xD
Jag har ingen aning om vad vi kommer få för mat i skolan imorgon... temavecka... -.-'
säket helrutten potatis... :(

Annars måste man ju äta för att må bra och orka med sina studier... (isf måste jag verkligen äta flera ton varje dag eftersom jag har bra betyg -.-')
Och... så klart blir humöret ganska mycket bättre när man har ätit!

Hur kommer det sig att jag snackar om mat?!
Usch!

Nej... nu ska jag sluta prata mat och lyssna på musik istället... -.-'


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0