Mihehehe

Jag försöker spela musikalisk just nu... *stolt*
Letade upp akorden till Face Down (akustisk)
Ser ganska enkelt ut... kanske satsa?
Men... asså... nu äre så att jag är sämst på musik *stolt*
Så... det kanske får fortsätta vara en dröm...
Men det var liksom bara
Am
C
D
Em
och
G
och det tror jag att jag kanske skulle kunna klara av xD

We'll see, we'll see...

Btw! Kolla in den här trailern! Det är från LetItSnow-grabbarna!
Jag längtar!!!
Den är ju svincool!!
hehe...

Nu måste jag skynda mig!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Lilian and her holy butt x)

Svin enkla ackord ju!!! kompet där emot kan vara en annan 5:a xD

2009-04-29 @ 23:05:54
URL: http://trueliiil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0