Nu ska vi se...

Ta din mobiltelefon.
Gå in på dina kontakter.
Tryck ner 25 ggr(kolla ej), och se vem det hamnar på! om du inte har mer än 25 kontakter, tryck då 10 ggr.

När du har gjort det. skriver du namnet, och svarar på frågorna!


Namnet: Jensan (Jenny Lingström)

Har ni kännt varandra länge? Haha... nej xD

Hur känner ni varandra? Genom Bacardi (Rasmus)... det är hans flickvän xD

Är han / hon söt? OH ja!!! :D

Hur gammal är han / hon? 23 (Blir 24 i år xD)

Går ni i samma klass? Naej...

Går ni i samma skola? Nee xD

Bor ni nära varann? Verkligen inte -.-'

Är han / hon snäll? Oh ja! Och rolig!

Bryr du dig om han / hon? Självklart!

Skulle du hoppa om han / hon gjorde det? Sjukt fråga... först skulle nog Bacardi hoppa... sen kanske jag också gör det xD

Har ni varandras mobilnr? Ehh... ja... annars kunde ju hon inte varit på 25:e plats :P

Har ni samma klädstil ? Nej! xD


Ja... här har man ju iaf roligt xD


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: jenny

Haha Rasmus skulle inte hoppa, större chans att det är han som knuffar:P Nä då!:)



Man tackar o bugar för komplimangerna;)

När kommer du hit nästa gång då så jag kan få revansch i bowling?:)



Kram



2009-04-30 @ 16:11:27
URL: http://jensanheterjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0