posten...

Ja, man kan ju alltid kolla posten när man kommer hem!
Mamma kom nyss in och hann inte ens ta av sig ytterjackan förrens hon frågat varför jag inte öppnat kuvertet som ligger på bänken. Och jag bara ?????????
Vilket kuvert?
När jag kollade så ligger det ett vitt kuvert på arbetsbänken... Linköpings kommun står det på...
Jag bara: ehh... jag har inte med Linköping att göra!
- Men det kanske är relaterat till Norrköping!
- Okej... ?
sen om man kollar närmare står det "Linköpings kommun Gymnasieintagning" Då slet jag upp kuvertet och fick reda på resultatet...
och...
ja...
vad ska man säga egentligen.
Jag är inte överlycklig... för det är inte den riktiga intagningen... så allt kan ändras... men jag kom iaf in preliminärt xD
Vilket är ganska kul!
Men jag ska ta och ändra mina planer... göra omval... ta Estet som 2:a handsval istället för Natur- och Upplevelseturism.
Men förhoppningsvis så kommer jag ju in på Djurpark och tropisk anläggning(känns lika mäktigt att säga det varje gång någon frågar vad jag sökt xD)
Och flyttar till Norrköping. Haha

Men... nu vet jag att jag kanske ska ta och kolla posten lite då och då... ifall det är något till mig xD
Det brukar oftast inte vara det!

Ses!
//Jonte

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Lilian and her holy butt x)

du kom in :) sa ju det!!! lyssna på mig då och då vettja xD

2009-04-15 @ 20:27:40
URL: http://trueliiil.blogg.se/
Postat av: Johanna

woohoo! Grattis! Då kom vi alla in då, iaf på låtsas, haha ;)

2009-04-15 @ 21:38:58
Postat av: Fiffi

:D



Way to go!!

Grattis!



Vi 4 är bäst!! Alla kom in på sina förstahandsval!



Yay oss!!!

2009-04-15 @ 22:25:06
URL: http://rydskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0