Räcker med svenska för idag xD

Herregud så roligt!
Om man söker på Learn swedish på YouTube...
och sedan trycker på Swedish fro DUMMIES...
fan så roligt xD
haha... sen kan man ju även fortsätta med andra videor... men det finns inte direkt någon ättebra video som lär iut svenska xD
Mest bara skit. Men fy satan vad kul det var!
Haha xD
Speciellt när man själv talar svenska flytande *stolt*

haha... fast jag skulle vilja ha ett annat modersmål(men kunna svenska ändå... för det är ganska coolt xD)

som typ... ryska... tyska... franska... eller nått i den stilen xD
Ryska vore coolt! Grymt!
Haha...
Men nu äre så att man är helt genomsvensk -.-'
Vit hy, blåa ögon, (inte blond!) rödhårig xD, ganska lång(170cm) xD... vad mer är typiskt svenskt?
Jag vet faktiskt inte... ;P

Aja... det där är kanske typiskt europée? Vad vet jag...
Skit samma... än sak är klar iaf... och det är att jag hatar att vara rödhårig...
-.-'
Sämst någonsin!

Men nog snack om svenskar... nu ska jag fortsätta chatta med min holländare!!


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0