Rik?

Är du rik?
Svar: Naej...!
men skulle bra gärna vilja vara xD
Speciellt i mitt tillstånd just nu! Fattig fattiglapp är vad jag är :D
Har inte ens råd att köpa present åt min kära kompis... :S Vilket känns ganska surt om jag ska vara ärlig.
Så om du läser det här Lilian...
ehh...
Ja... xD
På fredag... kan vi väl gå ner till Piren? Det är ju trots allt din födelsedag.... Men... your choice!
Jag vet att du älskar det stället... och det är din födelsedag... så vi skiter i Ekens och drar dit istället!
Jag ska försöka hitta en present xD... FÖRSÖKA!!!!
-.-'
Men jag får ju betala för min egen fattigdom -.-'
Om jag inte varit så himla slösaktig hade allt varit bättre :D
xD

Jaja... nog om det!

Jag gick inte på mötet... sket i det! Ingen annan av mina kompisar drog ju... så jag sket i det jag med *stolt*
Men nehe... nu ska jag fjanta mig!

*jag blir intervjuad!*

Jung und nicht mehr Jugendfrei!
//Jonte


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Lilian and her holy butt x)

lätt piren :)<333

Men vi får skärpa oss sen nästa vecka ^^

Ser fram emot att öppna din present ;)<3

2009-04-14 @ 19:47:25
URL: http://trueliiil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0