Sämst!

Hörde från syrran idag att Johan Palm skulle sjunga på Västerport. Så hon var ju så klart där med en kompis.
Jag och pappa drog hem, lämnade bilen och gick in till stan igen för att hämta den andra bilen.
När vi hämtat upp alla så frågar vi hur "konserten" var...
jo...
Han sjöng fel
Han spelade fel
Han sjöng bara EN låt....
Jag garva som fan när jag fick reda på allt det där... Karin hade nämligen väntat tre timmar på att få se honom.
Johan Palm suger!
Hans brorsa fick ju till och med hjälpa honom att sjunga eftersom han inte visste vad han skulle sjunga!
Johan är och kommer alltid att vara SÄMST!!!
Pappa hade roligt iaf... för allt jag sa gjorde tydligen att han garva...
xD


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0