Seg dator och ingen dator

mitt bloggande kommer trappas ner rejält nu också...
som allt annat har gjorts som inkluderar datan.
P.g.a att datan hemma hos mamma fungerar lite si sådär...
den är väldigt seg och ibland fungerar inte internet överhuvudtaget.
Nu är jag hemma hos pappa, så denna helg kanske det kommer bli lite mer xD
Sen så har jag ju en Värmlandsresa att se fram emot (positivt tänkande!)
Och där kommer det inte ens finnas en rutten data!
Så... en veckas rehab ute i skogen för min del är det som gäller. Sen kanske man inte längre är lika databeroende.

Skolan idag var... underbar!!
:D
På kemin fick jag reda på hur jag ligger till lite i betygen... och... det var helt okej faktiskt :D
Ganska glad över det :D
På fysiken var det film... intressant faktiskt. "En obekväm sanning"
Sen  ar det spanska! Och... det var skitkul!
Vi hade inte spanska utan vi går nu officiellt på dagis igen! Nästan hela gruppen var med på en typ ballongjakts-lek!
Asroligt!
Med vissa konsekvenser kanske... och det var att man fick asont i benen... snörena satt åt som berg!
Och Robert fick nog lite mer ont än alla andra... då jag råkade smälla till honom rejält hårt mellan benen... den sparken satt där den skulle!
Jag låg på golvet efteråt... och han med... kvidandes och skrattandes sa han: Fan Jenny!!! Du sparkade mig på kuken!!!!!
Och jag bara Wtf? typ...
men som sagt... spanskalektionerna är bara för roliga ibland!
sen var det tråkig SO-lektion. Men vi fick se i en bok om Förintelsen
Det finns inte ord för att säga hur grymt detta var! Helt jävla sjukt! Sinnessjukt!
Läskiga bilder. Kommer förmodligen bli ännu mer läskigt när vi besöker Auschwich-Birkenau(?)
Matten var däremot lite mer av min smak! :D
Jag gjorde ett tal... och sen vann jag båda omgångarna i luffarschack. Första gången när bara Johanna och jag körde. Sen när Johanna, Lilian och jag körde!(jepp vi var tre på ett och samma spel!)
Sen var det gympa... och det är som alltid skitroligt! Bra lektion Paulina och Sofia!
Men ja... inte så mycket plugg blev det för min del. Jag vet iaf nu vad jag ska göra på mitt påsklov!
Plugga, äta godis och dansa är min stora plan!
Vilka av de där som kommer genomföras är fortfarande lite otydligt... men förhoppningsvis allt!

Snackar just nu med brorsan som är i U.S.A.
Han verkar ha det trevligt. Slapp iaf böter xD Han hade ju haft ett litet äventyr till finkan... men det löste sig bra till slut. Nu hoppas jag bara han sköter sig xD
Troligtvis så kommer han hem den 25 maj. Om det inte blir ändrade planer :D
Den andre brorsan ska snart till Mallorca! Fast han ska inte vara borta länge... bara 4 dar xD
Och jag själv.... vart ska jag på semester? Jo... endast till min sköna säng!
Fast jag ska ju till Polen snart... lite mer än en månad kvar bara sen bär det av!
Fiffis första flygning!
Nervös?
xD
Det är ashärligt att flyga! Inget att vara nervös för, eller rädd! I promise! Have I ever lied to you?

Härligt väder ute!

Så rör på er allesammans!

Själv tänker jag sitta och sola framför datans härliga ljus!

xD

Ha en bra kväll!

Kram
//Jonte!


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0