Showtime!

FAN SÅ GRYMT DET VAR!!!!!!!!!
Först var ju alla småbarnen frymt roliga där på dansgolvet...
sen så smyger Move Ya´ gruppen in... åh fy fan så jävla coolt det var!!!!!!!!!!!!!!!!!
Stolt som fan!!!
Ni var så sjukt grymma att det inte finns ord till det!
Jag ångrar mig -.-'
Aja... Sammi sa något bra till mig iaf så... förhoppningsvis så kan jag börja nästa termin.
OCH JAG SKA FANIMEJ HÅLLA KONTAKTEN MED DIG TESSAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag hoppas att även du kommer börja igen :)

Men ja... det var så grymt coolt att jag blev överlycklig!

Det är ju inte samma sak att dansa som att se dansen. Jag såg ju inte alls vad killarna gjorde när jag dansade... men som åskådare så såg man ju allt!

Fan ni var ju sjukt coola!!!

*Tummen högt upp i luften och ett flin på läpparna har jag!*


Sammi och Move Ya´ är två grymma saker som finns här i världen!!!

:D <3


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Johanna

Yay :D :D

2009-04-28 @ 22:15:59

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0