Slut på denna dag

Härligt faktiskt!
Skolan är slut och jag vet inte vad jag ska göra nu.
Ska på trumspelning senare xD
Och efter det blir det möte i skolan om någon jädrans vårbasar som vi ska ha...
Så... jag hoppas som fan att jag är hemma tills klockan 21.00!
House ni vet xD
<3<3

Jag kommer inte ihåg vad det skulle handla om denna gång... förutom att det nu är dags för honom att valja sitt team!

Ska bli spännande att se vem som åker ut!



Juste... gympalektionen gick väl helt okej.

Haha

Jag orkar inte med skolan längre...

Vill bara därifrån.
Asså... bort från pluggandet... att träffa kompisarna och klasskompisarna är alltid roligt xD


Men ja! Exakt 4 veckor kvar till POLEN!!! Hoppas det blir roligt!
Nja... koncentrationslägrena kommer inte vara så roliga... men resten kanske blir roligt! Förhoppningsvis!
Och Rasmus... -.-'
Som åker till Mallorca den 16:e... -.-'
Tillsammans med sin tjej och jag tror att det var hennes familj också...
Jag vill också följa med!

Nationella proven i matte börjar nästa vecka -.-'
På torsdag! Blä!
Muntliga delen i engelska har börjat! Och jag ser inte fram emot det!

En och en halvtimme kvar tills trummorna!

One apple a day keeps the doctor away!


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Fiffi

Hej. Orkar inte komma på mötet, du får berätta vad som bestämdes i morgon xD Ses i morgon!

2009-04-14 @ 17:50:34
URL: http://rydskog.blogg.se/
Postat av: Johanna

House <3 Polen <3 yay :D

2009-04-15 @ 21:40:43

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0