Snabbt inlägg

Jepp... här sitter man, 10 minuter innan man ska dra, som en trogen padda!
Onsdag idag... vilket menas att det blir plugg på bibblan för min del! Och jag måste verkligen plugga denna gång! har prov imorgon i något jag skiter blanka attan i!
Nämligen mellankrigstiden... fast intressant är det faktiskt.
Men, det får väl gå som det går.
Åh! Idag tror jag att Päivi kommer och berättar om vi kom in eller inte! Preliminärt kan man ju trösta sig med... om det gick alldeles åt helvete!
Jag hoppas på det bästa och en flytt till Norrköping i höst!
Men om denna plan ska fungera måsta jag nog dra mig til skolan nu!

Hunden kanske vill ut först?


Taylor Lautner <3

xD
//Jonte


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0