Taylor Daniel Lautner <3

Snygging kan jag lova!
Tycker jag iaf!
Skådespelare(till för att man ska glo på!)
Vilket i mitt fall är bättre än gitarrist i ett band -.-'
Syftar på Tom Kaulitz xD
Fast... Tom har fortfarande plats nummer ett... tror jag...

Och Taylor lever! Haha.... vilket Heath Ledger inte gör xD. Men Heath Ledger är fortfarande min favorit... <3
Och jag blev uppläxad av min brorsa angående döda personer -.-'

Fast! Taylor håller på att gå om dem båda xD
Han är snygg... räcker det?
Oh ja!!

Han är inte så fruktansvärt jättelång heller... vad jag vet xD

1.79... än så länge. Fast han är ju bara 17 år... så jag antar att han fortfarande växer...

Ha! han är inte ens ett helt år äldre än mig!!

Vi är jämngamla i 9 dagar *stolt*

Jag fyller 2:a fabruari och han 11:e... haha... jag vet! Jag är patetisk!
Men jag ska iaf köpa Twilight och se på New Moon på bio xD
Haha

Bilder!

:D
Gulligare kan man ju inte bli!!! <3<3

SNYGG :D
HOLY CROW!!!!!
<3<3<3<3
Jag kan behålla honom för mig själv :D
Varsågod Johanna... Tom is all yours!

Oh lala
Han kan få stå i min dörröppning!!
(nja... jag tror jag skulle svimma i så fall xD)
Jag fyller 2:a februari! Så ni har några månader på er att fixa
fram honom xD
Stackars grabb...

WOW
Gullig till snygg!
Yay!!
Jag har hittat mitt ögongodis som Lilian sa xD


Ja! Jo... han är ju snygg xD
haha...
Eller?
Jag skiter i vad ni säger... det är ändå jag som ska titta xD
Så... Skit ner er om ni tycker tvärtom *stolt*
Fast.... det finns många snygga ute i världen...
Han kommer kanske bara vara en favorit i någon månad...
Have a great day!
//Jonte

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Fiffi

Svar: Klart som korvspad att vi ska! xD

2009-04-13 @ 13:55:36
URL: http://rydskog.blogg.se/
Postat av: Lilian and her holy butt x)

Eyecandy ;) Från en german till en indian... woho.. vad kommer här näst om man få fråga ^^ <3



pussen på diiig! och honom ;)

2009-04-13 @ 17:06:12
URL: http://trueliiil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0