Vaken!

Jag är vaken och pigg!
Glad och sprallig!
Bantningskuren har börjat(surt...)
Men lika glad är jag för det!
Vädret här är inte som det var i Värmland! Det är svinigt kallt här!
I Värmland så var det varmt och härligt med sol!
Så vädret lever upp till namnet iaf xD

Men!!! Fiffi! Du börjar tydligen bli en fara för trafikanter!
Jag vill också övningsköra -.-'
Men den som väntar på något gott väntar ALLTID för länge -.-'

Skola imorgon... och jag längtar faktiskt xD Hehe
Vet att det låter konstigt men jag gillar att vara i skolan. Gillar umgänget men inte uppgifterna! Någon som håller med mig på den fronten?
Men... satan också... vi ska leda gympalektion imorgon... fasen!

Aja... men Johanna... du vet vad jag flinar åt just nu!!!
xD
Haft det bra i Danmark?
Skaffa abonnemang tjejen! Annars är det så gott som självmord att ens skicka ett första sms till mig!
Kul smsning vi hade xD

Aparsle också! Lilian fyller på fredag och jag är urfattig -.-'

Men nu ska jag inte skriva mer här utan kolla på lite bilder på en snygging vid namn... gissa!
Namnet börjar på T... xD
och slutar på aylor Lautner xD
SKITSNYGG!!!!!!!!!!!!

Ha det bra!!!
//Jonte!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Fiffi

Hahaha, japp, jag är en trafikfara! Se upp på grusvägarna! De är inte säkra längre...........

2009-04-13 @ 12:34:59
URL: http://rydskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0