Världsherravälde!!

Världsherravälde!
Du tänker precis som jag!
Världsherravälde!
Vi börjar smått!
Världsherravälde!
Jorden är fyrkantig!
Världsherravälde!
Är du hög?
Ja... jag är ganska lång...

Världsherravälde!!!!

April! 1 april!

Inget skämt har man blivit utsatt för idag faktiskt!

Tråkigt xD

Eller inte...

skit samma


Asså... höjdpunkterna på dagen var spanskalektionen och opiumknarkandet!

Rejäla högtider det asså!

Spanskan var helt underbart (om man tänker skolk på det hela)
men det var inge skolk för min del! Var där på lektion, gjorde det lilla min kunskap klarar och hade även gjort läxan. Så... inga som helst markeringar för min del.
Det enda som kan tänkas vara lite konstigt är... hur i helvete fungerar Lauras hörsel och syn?
Jag skulle nog vilja att hon gick till en optiker och till läkaren för att kolla hörseln.
För en grupp var lite väl högljudda och inaktiva angående berättelsen vi skulle fantisera ihop.
Gruppen bestod av:
Paula
Andreas
Fiffi
Jag
och så gruppen ledare...
Robert
Vi pratade flytande svenska och kunde vår biologibok :D
Gympa hade vi också... i och med att Robert fick träna sin styrka när han pressade bordet mot Fiffi med sina magmuskler, han fick hämta sina nycklar två gånger eftersom någon slängde ut dem genom fönstret och fick då fick han träna sina armar eftersom han var tvungen att ta sig upp samma väg som han kom ner... xD
Fiffi och jag fick träna våra reflexer när vi var tvungna att skydda allt vi har i våra ägor(d.v.s sudd, kalendrar, böcker, pennor o.s.v.)
Nå? Laura? Är du både blind och döv?
Man ska inte alltid lita på det fejkade smilet vissa kan klistra fast på sina läppar. Men ska inte heller alltid tro att dessa söta ungdomar klarar av små lätta uppgifter!
Tänk: VÄRLDSHERRAVÄLDE!!!! Och du kommer att bli en bra lärare en vacker dag!

Nu har man egentligen en krönika, insändare och bildanalys att göra... men det skiter sig som vanligt!

Asvarmt ute!!!
Härligt väder!
Jonte får bilder som hon ska klistra ihop till något lite mer vår-igt!
Hoppas bara det blir bra!
Tackar Fiffi!
Ännu en gång...
VÄRLDSHERRAVÄLDE!!!!

Ha en fortsatt trevlig eftermiddag så ses vi igen kl. 22.00 (nyheterna... typ -.-')


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Fiffi

Såhär i efterhand kan ju folk undra vad fan vi höll på med..... Men det gör inte jag!



VÄRLDSHERRAVÄLDE!!!!!



/Du vet vem, om inte ska jag ge dig en ledtråd:



Mitt namn börjar på F.....

2009-04-01 @ 19:38:16
URL: http://rydskog.blogg.se/
Postat av: Lilian and her holy butt x)

Är det någon som vi känner som INTE kan sin biologibok? xD yay us! (y)

2009-04-01 @ 21:19:20
URL: http://trueliiil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0