Yes!

Jag slapp göra det idag :D
Och nu har vi ingen mer mattelektion denna vecka!!! :D
Skönt!
xD
Fast jag gillar matte xD
Hehe... men alla säger att det är lätt... så... det kommer nog gå bra. Förhoppningsvis...
Det är bara det att det är muntligt :/
Jag är inge bra på den delen...

Aja... dagen i sig har varit bra! Suddkrig på svenskan xD
Det blev till å städa efter den lektionen...
Efter skolan var det Mamma Mia - träning... oj... vad vi tränade. Ingenting... nästan.
Måste verkligen ge gärnet på söndag!
För premiären är på tisdag :S
Undrar hur det kommer gå?
Jag har iaf sålt en biljett :D
Vilket känns bra xD

Annars har det inte hänt så mycket mer i skolan idag...
En bra dag! Haha... fler sånna behövs!

Juste... vi hade Polen-möte också... massa regler, ett kontrakt som skulle skrivas på och en massa annat skit som lärarna tog upp...
Mamma vägrade att skriva på lappen som handlade om snus... så... det fick jag ju skita i... -.-'
Jösses så många vuxna som ska med! Värsta mardrömmen!!!!!!!!!

-.-'


Oh... imorgon är det valborg. Då vet man ju vad alla ungdomar helst vill göra... supa. Men som den ängel man är gör man inte sånt... utan istället så ska jag och mina kompisar tälta!
We rock!!!
Men... jag måste få reda på lite mer info... var nog lite väl borta när ni tog upp det...
Så... ska jag ta med mig något speciellt?
När och var ska vi vara?
Hur tar jag mig ut dit!?

På fredag är man ledig! Det är himmelriket!

Men nu ska man chatta med fölk på msn!

Och sen blir det plattningsdags!

Kanske ses vi... om inte så är jag förmodligen död!


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0