17/8 - 09

Dagen då jag börjar skolan i Norrköping.

Det är ungefär en timme kvar tills jag planerar att gå till skolan. Uppropet är ju som sagt klockan 11. 
Jag är jättenervös just nu... jag vill inte ens börja skolan xD
Allt är och klart med rummet... det är bara det där kontraktet som mamma måste skicka in. Annars blir det nog problem. xD

Jag har inget att göra nu så det är därför jag sitter här och latar mig.
Bara tre år kvar sen tar jag studenten!!!!
Härligt härligt!!

Nu orkar jag inte med det här längre...

:S

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Lilian

STUDEENTEEN :D <3 3 år går fort :)

2009-08-17 @ 14:03:04
URL: http://trueliiil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0