2 mattepass!

Vi var ju på stegeborgsgården igår... fint väder! Alldeles för fint väder! Hur fan kan vädret ändras så mycket att denna dag var helt blöt och regnig?????
Regnet stod som spön i backen!
Jag ville verkligen inte gå till skolan!
Men upp gick man...
jag hade två mattepass idag!!! Varför valde jag snabbmatte???
-.-'
Aja... nu ska jag skryta lite här *stolt*
Vi gjorde en diagnos förra veckan. Fick tillbaka resultatet idag.
Högsta var 45. Jag fick 42!
Vilket menas att jag var en av de bästa! Jag tror han sa att de som fick högst poäng hade 42. Så jag blev ju självklart glad. Och då skrattade mina kompisar åt deras resultat xD
Nog om det nu!

Systematik är grymt intressant!!!
Jag tror jag kommer gilla anatomi och fysiologi-lektionerna. Dels för att läraren är bra, enligt mig.
Hoppas bara jag kommer ihåg det mesta.
Får inga böcker alls i den kursen! Allt på papper! Finns ingen bok... -.-'
Sämst tycker jag men jag förstår varför...
Ingen vill skriva en bok som bara trycks i 26 exemplar... hehe

För alla som vill veta...
Jag kommer hem i helgen!
Ring eller messa om ni vill träffas!
:P

Körsbärsjenny!


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Lilian

jag kan ringa och messa... men frågan är om du svara?!



:)



p u s s

2009-08-27 @ 09:05:06
URL: http://trueliiil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0