22/8 - 09

Nu är det lördag vilket menas att jag har överlevt första skolveckan. Jag har överlevt att bo i ett rum i Norrköping! Och jag har redan fått fina minnen xD Dock inga minnen jag kommer dela med mig av. Mina kompisar i Nyk vet redan om det minnet som jag främst tänker på xD

Det finns inte så mycket att göra här på elevhemmet när det är helg eller kväll. Hur kul är det att sitta inne på någons rum och bara sitta? Inte så jätteroande kanske.
Igår var det ju guidad cykeltur runt stan. Ganska intressant. Nu vet jag vart ÖB ligger. xD Jag vet också vart man kan hyra film eller spela minigolf. Det finns bara ett litet problem. Jag minns inte hur vi cyklade...
Det regnade... så när man kom hem var man dyblöt! Så... bytte om snabbt och sen gick jag till en kompis. Där satt vi och kollade på en ganska så rolig film faktiskt!

Oj! Jag måste dra nu! Bye bye!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: jensan

Gud vad skönt att du verkar trivas:) Du ser, redan efter första veckan!:) Första veckan för mig när jag var i västerås satt jag som sagt mest o grät och ringde hem o tyckte synd om mig själv:P



Du är tuff du!!!:)

2009-08-22 @ 20:01:18
URL: http://jensanheterjag.blogg.se/
Postat av: Fiffi

Sv: Arbetsmiljö och säkerhet! Läser jag med :P

Första lektionen idag, alla fick varsitt papper med frågor typ:

* Om du fick veta att du endast hade 6 friska månader kvar att leva, vad skulle du göra?

* Vad skulle du göra om du vann 10 miljoner på lotto?

* Vad är viktigast för dig?

* Vad gör dig lycklig?

* Skriv ned din livsuppgift.



..... whut? :O

2009-08-25 @ 18:00:59
URL: http://rydskog.blogg.se/
Postat av: Fiffi

Hahaha, jadu... spanskalektionerna på Långberg.... var i en klass för sig :D Haha, så roligt vi hade, men vad lite vi lärde oss xD hahahaha :D

2009-08-26 @ 20:34:37
URL: http://rydskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0