Buhuuuu

Jag vill se djuren!
Vi har inte fått gå in i djurhuset än...
Premiär imorgon!
Jag längtar!
90 minuter inne i djurhuset :D

Btw... jag funderar på att komma hem nu i helgen men då missar jag cykelguidningen på fredag kväll.
Jag kan ju iofs ta ett tåg som går senare...
hmm....
Får se hur jag gör!

Ännu en BTW!!! Och ett stort sådant!
Jag gick på Skäggebergsskolan i Sunne i femman. Helt otroligt att det nu går en tjej från min parallellklass då i samma klass som jag går i nu!!!
Jag fattar själv inte den där meningen... -.-'

Hejdå!
Nu ska jag snart på möte om hur tvättmaskinen fungerar :D xD

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Anonym

Tjena lillen, du ser allt kommer bli super och du kommer få tre grymma år i gymnasiet, ny stad och nya upplevelser. Bara du kan tillåta dig själv trivas och må bra!

Du borde lära dig att lita på brorsan (; Se till att ha det städat bara, jag kan dyka upp när som helst!!!



Du är bäst!!!



/Big B

2009-08-22 @ 10:11:39

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0