!!!!

Nej!
Vart har sommarlovet tagit vägen????
Det är ju borta! Först nu inser jag att det vara är... ca 10 dagar kvar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nästa söndag flyttar jag till Norrköping!
Jepp, jag fick elevboende.
Jag är nervös och rädd så det skriker om det! Skräckslagen!!

I helgen ska man till pappa. På söndag ska vi åka Ålandskryssning :D
Jag älskar att åka sånna båtar :D Det är så kul!
På onsdag fyller syrran hela 12 år. Vi i min familj börjar bli gamla -.-'
Jag själv inräknad...

Denna natt tillbringades med Johanna, Elin och Lilian i Johannas nya friggebod. Mysigt :D
Vi badade <3, gick till tystberga skola mitt i natten, blev myggbitna -.-'
Och så sov vi :P

Mycket mer har jag faktiskt inte att säga.
Nu ska jag borsta håret, platta det... och se om jag kan få tag på lillsyrran... -.-'

You're my amigo and I like to eat my amigos <3

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Fiffi

GRATTIS till boendet! :D

2009-08-07 @ 16:39:33
URL: http://rydskog.blogg.se/
Postat av: Lilian

helt klart mysigt :) och *käft! ^^* you know what I'm talking about!!!:O :P





2009-08-07 @ 17:00:02
URL: http://trueliiil.blogg.se/
Postat av: Anonym

:D det kommer bli great i Norrköping! jag kommer och hälsar på också stolt (A)

2009-08-10 @ 17:19:15

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0