Hejsan!

Jepp!
Som ni alla nog vet så är jag inaktiv på denna blogg nuförtin xD
Det är sommarlov och vad mer kan man skylla på?
Skulle nog kunna räkna upp en himla massa...
Imorgon fyller lillsyrran 12 år!
Det ska firas med tårta, tacos och muchos muchos presentos!
Jag kommer också få presenter :D
Eller... presenter och presenter vet jag inte om det kan kallas när man själv vet vad man får.
Kanske ska starta en nedräkning här nu:
6 dagar kvar till skolan börjar!
Jag känner av hur illa man mår av detta!
Inte bara jag utan flera andra som börjar gymnasiet xD
Och min familj gör inte saken bättre... jag känner mig ganska lugn vissa stunder och tänker att det kommer gå bra... och sen kommer någon och frågar om jag är nervös.
Ser jag nervös ut?
Ingen aning!
Eller så frågar någon om jag är rädd.
Är jag rädd???
Jag vet inte riktigt vad jag är...
Alla ser så glada ut... men innerst inne verkar det bara som att det är jag som har koll på läget xD
Folk frågar och säger allt mellan himmel och jord!
Hur är det med dator?
Har du någon?
Mat då!?
Du måste ju äta!
Har du kastruller och dylikt?
Hur ser det ut där?
Vet du hur många det är i din klass?
Har du allt du behöver?
Du kan få TV:n som står i ert rum. 
VAH!!! Vill du inte ha någon TV???
Är du säker??
Fråga oss om vi har grejer innan du själv köper något!
Vi får komma och hälsa på när du bott där ett tag!
Vad har du för adress??
Kommer du hem i helgerna?
Möbler då?? Vad har du för möbler?
Hur är det med tvättmaskin...?
Är du rädd för att flytta?
Det är inte så långt hem.
Ring om det är något!

Mitt svar har oftast blivit: Vi får se... eller Jag vet inte!
Gilla läget är det som gäller!
Snälla släkt... JAG FLYTTAR FÖR FAN INTE UTOMLANDS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag ringer! Jag måste bara veta hur allt fungerar först´.
Fast det förstås... jag flyttar. Haha!
MAHAHA!!! I'M MOVING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Har inte läst EM's blogg på länge men jag måste få gratulera till tvillingarna!!!

Ikväll är familjen bjudna till Oxelösund på kräftor!
Tack gode gud för paj! xD
Får se om jag gillar kräftor... annars håller jag mig nog helst till pajen :P

Hare gött!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Lilian

du kan skratta dig lycklig du! jag skulle ge allt för att vara i din sits! flytta vid 16 års ålder!!!!!!!♥



Men det visste du ju redan :)

2009-08-11 @ 18:12:33
URL: http://trueliiil.blogg.se/
Postat av: Anna

Man kan ju inte va nervös hela tiden, men dessa jäkla frågor gör det ju bara värre. Pirrigt är det ju hur som helst.

VA?? Är det bara 6 dagar kvar till din och min skolstart!! (om än på olika ställen) Lycka till du!

Du får logga ut på msn på kvällen så vi kan utbyta erfarenheter, om du nu har internetuppkoppling?Haha det var en fråga till... kräftor är gott!

2009-08-11 @ 21:44:58

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0