Hemma en gång till!

Nu är man hemma en vecka. Drar på lördag igen xD
Till pappa denna gång. Där kan man ju använda datorn om man så vill.

Har varit i Västerås nu. Det var riktigt roligt faktiskt xD
Några favoriter kommer upp. Oavsett om Jensan vill eller inte xD

Jag hade precis kommit fram och Rasmus och Jenny hämtade mig vid stationen.
Rasmus skulle iväg och jobba så han lämnade av mig och Jenny i stan.
Hon skulle gå till 3:s telefonbutik och fråga lite grejer om hennes nya telefon.
När vi nästan var klara där så...
Jenny: Min pojkvän och jag har lika bra kameror på våra mobiler men hans bilder blir GRYMT mycket bättre!
Grabben: Vad tag han för mobil?
Jenny visar vilken Rasmus valde.
Grabben: Vet du vad?
Jenny: Nej...
Grabben: Jag tror det blir finare bilder om du tar av plastskydden som är på kameran.
Jenny: Aaaaaaaaahhhhhhhaaaaaaaaaa :O
En annan Jenny garvar till döds och är på väg ut ur affären.

Nästa stopp var att försöka hitta ett fint mobilskydd till henne nya mobil.
Vi går in på Clas Ohlssons.
När vi går in så tjuter hela affären. Vi vänder oss om och där står en kvinna och ler mot oss.
Kvinnan: Ojojoj. Det piper när ni går IN i affären.
Vi fortsatte utan problem.
Men vi var lite oroliga när vi skulle gå ut ur affären.
Vi klarade oss.
Jenny kommer på den smartaste idén att vi skulle vänta in kvinnan och se om det var hon som pep på invägen.
Mission Failed!

Sista dagen så gick vi och spelade basket.
På vägen dit så frågar Jenny om hon ser ut som en äkta basketspelare när hon springer och studsar bollen samtidigt.
Rasmus sa nej.
Jensan: Men nu då!
Jensan: AAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!
Hon vänder sig om och kommer skrikandes mot oss.
Det låg en död fågel på marken xD
Jag och Rasmus fick något att skratta högt åt xD


Helgen var rolig!
Tack för att man fick komma!

Om 2 veckor har jag avklarat min första skoldag på gymnasiet... :S

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Jensan

Blablablablablbablablaaaaa:P Jag och tekniskaprylar, fatta vilken stjärna jag kommer bli om jag får jobb på elgiganten:P Höhö!



Skoj att du kom, välkommer åter:)

2009-08-03 @ 17:34:32
Postat av: Johanna

haha :D låter som om ni haft det kul!

2009-08-03 @ 22:11:10

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0