Hemma :P

Jag kom hem i fredags och ska hem idag xD
Ska alltså tillbaka till Norrköping senare idag.
Nästa gång jag kommer hem är nog inte förrän till höstlovet.
Och då fick jag veta att vi kanske ska till Ullared :D
Wohoo!
Hoppas mamma betalar allt xD
Hoppas det finns grejer också -.-'

I helgen har jag inte gjort så mycket faktiskt. Var med Johanna igår. Ute vid Nynäs... vandrade runt med hennes mamma och syrra :D
Det var riktigt roande :P
Idag ska jag nog mest vara hemma... eller... jag vet inte. Får se hur dagen slutar.


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Fiffi

Hur går det där bortaa? Du har just börjat din 3:e vecka! och jag har börjat min 2:a vecka! Jag älskar min skola xD Den är grym! Nu läser jag på om rotfrukter och potatisar - hur kul låter inte det?? :D Och jag och mina kära hotell- och restaurangvänner har nu konstaterat vilken torr humor vi har :D och på måndag och tisdag får vi gå in i varmköket! Mycket på gång! På onsdag sticker vi till Jogersö. Ska bli kul! Haha, vad har du för dig? Du får uppdatera bloggen lite nu vaa! :P

Ha det bra!

2009-08-31 @ 18:46:22
URL: http://rydskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0