Kolmården!

Idag var vi som sagt på Kolmården.
Vi blev indelade i smågrupper och sen guidade treorna oss runt hela djurparken.
Inte så mycket att säga om det faktiskt.
Annat än att jag längtar tills vi får börja praktisera där :D
Ska bli så roligt!
Och spännande :D

Nu ska jag snart iväg med tåget till Nyköping och spendera helgen hemma. Får se om det blir kul eller mindre kul.
Nästa gång jag kommer hem är nog inte förrän till lovet :P

Men det skiter ju ni i...

Bye bye!

Btw... ny design är på väg... jag måste bara orka börja någongång :P

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Fiffi

Djenny's hoooomeeeee!

2009-08-28 @ 21:10:51
URL: http://rydskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0