mycket dötid -.-'

Idag var en  dag! Kanske inte egentligen men det fanns massor med tid då vi inte hade någonting att göra.

Det första vi gjorde var att åka och prova ut kläder... vilket var stressigt eftersom vi (jag ocg två andra) inte visste vart vi skulle vänta på bussen. Men som tur var stod resten av klassen i en klump på ett och samma ställe så allt gick prima!
Efter att vi var klara där så skulle vi få ännu mer information och så skulle vi lära känna varandra mera. Den enda informationen som fastnade i mitt huvud var att den 25/8 ska vi ha något som kallas Stegeborgsdagen... wtf?
Men vi ska alltså ut till ett ställe där man kan bada, köpa godis, fiska och ha det mysigt. Vi ska få rundvandring och så ska vi jobba! -.-' Jobba!? Ja... vi får se hur det kommer att gå. Senare på kvällen är det lite grillning och sen bär det av hemåt igen.
Den andra saken som fastnade i huvudet var att fredagen den 28/8 ska vi till KOLMÅRDEN!!!!!!!!!!! Jihooo!! Vi ska vara där hela dagen. Från 8.20 till 16.00! Så jävla kul! Men jag kommer ju givetvis inte kunna vara med på återträffen som min förra lärare fixat för gamla klassen. Tyvärr... lite trist. Men... sånt är livet xD 
Informationen är slut och det är lunchdags.
Sen blev det en himla massa matteinformation. Matte hit och dit, NV-profil här och där. Snabbt eller normalt spår-. Jag valde snabbt spår... som tur är kan jag byta om det inte funkar för mig men jag vill gära få med matte C och ev. D...
En timmes rast efter det...
Dags att kvittera ut skåpnycklar. Sen blev ännu mer dötid för att till sist fotograferas xD
Slut på dagen!!!

Mamma kom förbi här för en stund sedan. Lämnade min stereo och lite annat. Trodde hon skulle ha med sig trumsetet men nupp... det får vänta.

Have a great day!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0