Bara några dagar kvar nu!

ORKA ORKA KÄMPA KÄMPA!!!!!!

Jag orkar inte kämpa -.-'

Vill bara sova... hur länge som helst!

Men nu har jag bara ett prov och en ordlista att göra innan lovet...
provet kommer nog inte gå så bra eftersom jag inte har pluggat :D
Men vi får väl se! Vill gärna få godkänt i den kursen xD Tur att det mesta hänger på ett sammanställt slutprov i slutet på nästa termin. Då kanske jag hinner fatta lite mer.

Hehe på mattelektionen idag så satt jag och gjorde... ingenting.
Läraren hade enskilt snack med eleverna... och jag försökte gömma mig så gott jag kunde... men han kom på mig och till slut så blev jag tvungen att snacka med honom jag med.
Det gick till ungefär såhär...
Jag gick ut ur rummet lite småsur, satte mig slött på stolen bredvid honom. Han bara Jaha... för dig går det ju som smort. Mvg på båda proven, bäst resultat av alla i gruppen på senaste provet och jag antar att du satsar på Mvg i denna kurs?
Jag bara Wtf???? Bäst?? Naej! Det hann jag tänka innan jag svarade att jag inte alls satsade på Mvg. Det var inte alls vad jag hade tänkt mig i början av kursen. Men nu verkar det som att det kommer bli så ändå :D
Och jag tänker inte klaga!! Inte alls!
Han sa att om jag fixade bra på nationella i slutet av nästa termin så är Mvg:t så gott som mitt för evigt :D Moahaha!
Sen är det ju matte B, C och D som jag ska klara av också :S

Verkar som att matte är det enda ämnet jag just nu är bra på. För anatomin är väldigt svår och jag fattar ingenting i stort sett... Lycka till på provet, polarn! -.-'

Men nu ska jag väl plugga lite kanske...

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0