Hejsan alla glada!

det är 1:a december idag om ingen redan visste det :D
Om 18 dagar slutar jag första terminen på gymnasiet och om 24 dagar är det min 16:e julafton :)
Bara om ni vill veta.

Vi hade ju praktiskt prov idag. Var inge vidare svårt alls. Eller jo... det som man skulle skriva på pappret var lite knepigt men inte jobbet med gerbilen :)
En liten rolig grej som hände.
 
(vi såg en hund utanför fönstret som var mycket intressantare)
Karlsson: Neee, gud vad söt hon är!
Jag: Jag tror det är Bessie.
Karlsson: Jaja, skit samma. Hon har skitit i sin bur!
Jag: HAHA. Ja, och hon sitter så långt från det som möjligt! Undrar vad det är som är så intressant? Hon tittar ju på samma sak hela tiden.
Karlsson: Säkert bilarna...
Jag: Vi öppnar fönstren och kollar efter!
*båda öppnar fönstren*
Karlsson: Jag ser inget!
Jag: åhh!!! Men det är ju han! Du vet... ehh... HAN! Han i rött! Men du vet! Rött och blått! Fast bara han i rött! Fattar du??
Karlsson: ?????????
Nordin: Får se... jo men han! Ehh... Bill å Bull! Bill!!!
Karlsson: HAHAHAHA jaha han! Hahahahah
Jag: HAHAHA va fan!!! bill???
Karlsson: haha ja... de är ju som bill å bull.
Jag: jo ja... haha.
*det går några minuter*
Karlsson: Nu kommer han!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
*jag avbryter det jag håller på med, flänger huvudet runt och kollar ut genom fönstret*
Jag: Vah? huh??? Vem??? Åh jävlar! Shit!
*vänder bort huvudet*
Karlsson: MAHAHAHAHHA
Jag: Jag trodde du menade Bessie!
*garv från båda*

Lite pinsamt kanske! Som tur var såg han inte, han bara hälsade lite på Bessie och drog vidare xD
Så kan det gå... bara två dagar kvar nu sen ska jag hem och göra en massa i Nypan :D
Till exempel:
- Tvinga mamma att köra till affären när hon har hämtat mig här. Måste köpa B&J, pepparkaksdeg och ingredienser till lussebullar.
- Vara med gismo resten av torsdagen!
- Bio på fredag?
- Estetrep på lördag?
- Leverans av ett hemligt paket till en liten vän.
- Kanske handla julklappar?
- Plugga till körkortsprovet :S

Efter helgen är det bara två veckor kvar :D

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0