Hemma

Nu är man hemma igen :D
Och jag är lättad för rapporten är klar! var ett rent helvete att göra den och den blev inge bra heller. Men hoppas det iaf går liiiite bra ;P

Dessutom har jag inget att deppa för idag! Utvecklingssamtalet gick super duper! Tydligen många goda ord om mig :D

Och sista lektionen fick vi reda på reslutatet på provet vi gjorde i fredags.
MVG :D Jag kan inte fatta det??? Var ju jävligt komplicerat att plugga in det!
Klarade mig med en halv poäng precis över gränsen på MVG :P
Så jag förtjänade en B&J... mamma köpte den åt mig, så ikväll blir det gött gött! Kanske ska kolla på Goodnight, Mr Tom också. Lånade den av engelskaläraren eftersom jag inte hann se klart hela filmen p.g.a. utvecklingssamtalet.

Imorgon blir det bio med Lilian :D 

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Lilian

taggad, taggd, taggad... var beredd på att dreggla som fan ;D

Grattis till MVG:et :D och det blir säkert ett fint betyg på rapporten :)

2009-12-03 @ 20:37:45
URL: http://trueliiil.blogg.se/
Postat av: Brazz

Grymt gtymt bäst! sa ju att det skulle gå bra på provet om du bara plugga(; Har du inte lärt dig att du ska lyssna på mig, då kommer allt att gå bra!!!

2009-12-04 @ 08:19:30

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0